We werken met dieren en die willen zich in een ‘vreemde’ omgeving niet altijd op hun gemak voelen en dat is vanzelfsprekend. Hun vertrouwde huisgenoot (baas / bazin) laat hen achter bij ons. Daarom hebben we voor onszelf en voor onze medewerkers in de salon een aantal huisregels opgezet.
En om het verblijf van uw huisdier in onze salon zo aangenaam mogelijk te laten verlopen hoort daar ook een werkwijze bij.
Zowel wij als u en uw huisdier hebben hier baat bij en we willen u dan ook verzoeken de volgende huisregels door te nemen.
Onze werkwijze
- Afspraak maken kan alleen binnen de openingstijden. Buiten de openingstijden kan er wel geappt, gemaild of een berichtje gestuurd worden via het contactformulier op de website.
- Zorg dat u op tijd komt. We hebben liever dat u iets te vroeg bent dan te laat. Lukt het toch niet, stuur ons dan even een whatsapp, zodat we weten dat u onderweg bent en we er rekening mee kunnen houden.
- We plannen onze dag nauwkeurig in, lukt het niet om te komen, laat het dan tijdig via een whatsapp weten, zodat we uw afspraak kunnen verzetten.
- Let op! In geval van verhindering word u verzocht daarvan 24 uur van te voren bericht te geven. de voor u gereserveerde tijd wordt anders in rekening gebracht!
- Bij het brengen van uw hond, kat of konijn bespreken we kort wat voor behandeling we zullen doen.
- Hierna volgt een kort afscheid moment…
- De betaling geschiedt bij het ophalen van uw dier. U krijgt hiervoor via whatsapp een betaalverzoek toegestuurd.
- Tijdens de trimafspraak kunnen er foto’s van uw huisdier gemaakt worden en gebruikt worden als reclame op social media en website. Graag aangeven wanneer u dit niet wilt.
- Breng uw huisdier vlo vrij naar de trimsalon. Mocht uw hond toch vlooien hebben, geef dit dan van te voren aan. Ik moet hier rekening mee houden i.v.m. besmettingsgevaar.